Jak kształtują się najnowsze trendy w turystyce zagranicznej? Kto zajmuje się wyborem miejsca wypoczynku i organizacją podróży? Odpowiedzi na te pytania dostarcza najnowsze badania rynku wykonane na zlecenie portalu www.tanie-podrozowanie.net, będącego marką handlową popularnego centrum lotniczego Sky4Fly.
W 1841 roku Thomas Cook założył w Anglii pierwsze biuro podróży. Był to początek fenomenu nowoczesnej turystyki. Ostatnie 150 lat to czas stopniowego upowszechniania się turystycznych wyjazdów wypoczynkowych, początkowo zarezerwowanych dla elit, z czasem dostępnych dla każdego. Przez większość tego okresu to mężczyźni zajmowali się podejmowaniem decyzji w sprawach podróżniczych. Do nich należała organizacja i wybór miejsca wycieczek. Kobiety uzależnione od mężów godziły się na to, a samodzielne przedsięwzięcia podróżnicze przedstawicielek płci pięknej należały do rzadkości.
Dziś sytuacja diametralnie się zmieniła. Dowodem na to jest nie tylko coraz większa obecność w mediach znanych i lubianych kobiet podróżniczek, lecz także dane statystyczne. Jak pokazują najnowsze badania zlecone przez popularny portal wycieczkowy Tanie Podróżowanie, teraz to kobiety przejęły inicjatywę.
Jak donoszą eksperci Taniego Podróżowania kobiety stanowią blisko 70% wszystkich klientów odwiedzających portal i korzystających z jego bogatej oferty wycieczek zagranicznych.
Zjawisko to ma przynajmniej kilka przyczyn. Dużą część klientów stanowią osoby młode, w wieku szkolnym i studenci (blisko 40%). Stąd wniosek, że młode kobiety nie stronią od podróżowania, przeciwnie, w pełni korzystają z możliwości jakie daje im nowy, pozbawiony granic świat.
Nie oznacza to jednak, że dojrzałe Panie nie korzystają z uroków zagranicznych wakacji. Udział w wyszukiwaniu i rezerwacji ofert turystycznych rozkłada się równomiernie na pozostałe grupy wiekowe. Jaki z tego wniosek? Jak twierdzą eksperci Taniego Podróżowania, wysoka aktywność kobiet na rynku turystycznym jest znakiem czasów. Nowoczesna kobieta jest mobilna i niezależna, a co za tym idzie, przejmuje inicjatywę w kwestii planowania i organizacji urlopów. Także kobiety pozostające w stałych związkach biorą sprawy w swoje ręce. To one w trosce o dobry wypoczynek swych rodzin odwiedzają portal www.tanie-podrozowanie.net w poszukiwaniu najlepszych ofert wycieczek zagranicznych.
W jaki sposób wnikliwa wiedza o najnowszych trendach w turystyce i doskonała znajomość profilu użytkowników serwisu przekładają się na dobro klienta? – Kobiety są bardziej dokładne w analizowaniu oferty wycieczki zagranicznej. Biorą pod uwagę odległość od plaży, infrastrukturę hotelu (np. czy jest plac zabaw i animacje) a także opinie użytkowników, którzy już odwiedzili dane miejsce wakacyjne. Dlatego też nasze wysiłki zmierzają w kierunku zapewnienia pełnych, czytelnych informacji popartych rzetelnymi opiniami turystów – podkreśla Wiceprezes firmy Piotr Chalimoniuk.
Tanie Podróżowanie - kusi okazją!
Centrum Podróży Tanie-Podrozowanie.net powstało w 2009 roku. Jest jedną z marek spółki Sky4Fly. Specjalizuje się w wyszukiwaniu i sprzedaży ofert wycieczek last minute. Reprezentuje największych touroperatorów i organizatorów wyjazdów turystycznych w Polsce i na świecie, dbając o jak największe bezpieczeństwo dokonywanych zakupów. Udziela bezpłatnych informacji dotyczących podróży, jak i pomaga w przypadkach zmiany planów, kontaktując się bezpośrednio z organizatorem wyjazdu. Świadczy także kompleksową pomoc w znalezieniu informacji dotyczących atrakcji turystycznych, lotnisk, poruszania się po nich, poszukiwaniu hoteli, wynajmu samochodów oraz ubezpieczeń w podróży.
Link do strony artykułu: https://wm5.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/kobiety-sila-turystyki-informuje-biuro-podrozy-tanie-podrozowanie